all Flash TS-h1290FX עבור חברת סימפלקס מפינג



Company – Simplex Mapping 

Product : TS-h1290FX with 12x7.68TB U.2 NVME

https://www.simplex-mapping.com/


על סימפלקס

Simplex Mapping היא חברת טכנולוגיה המספקת לאנשי מקצוע בתחום התכנון העירוני סביבת עבודה מבוססת אינטרנט, ברזולוציה הגבוהה ביותר, 3D GIS לתכנון, ניתוח וניהול הפרויקטים והנכסים שלהם. מאות עיריות, אדריכלים וחברות בנייה כבר משתמשים בכלים רבי עוצמה של Simplex כדי להשתמש בהדמיה פוטוריאליסטית של סביבה נוכחית ומתוכננת בתוך דקות, להעלות ולנהל שכבות נתונים, לבצע מדידות מדויקות ולבצע ניתוח קווי ראייה או צל. הפתרון של Simplex מורכב מ-3 שכבות: אוסף תמונות ברזולוציה הגבוהה ביותר (מבוסס על מערכת איסוף הפטנטים שלנו), מודלים מתקדמים בתלת מימד ופלטפורמת SaaS מתקדמת לסקור ולנתח את הנתונים.

מה השימוש שלכם במוצר ה QNAP 

ה- TS-h1290FX משמש לאחסון בצורה בטוחה של אלפי תצלומי אוויר ברזולוציה גבוהה ביותר של כ-3 ס"מ לפיקסל שמשמשים למידול D3 של ערים גדולות. בנוסף לאחסון ה-QNAP משמש לשליפה  מהירה ורציפה של תצלומים ספציפיים אל תחנות העיבוד המרובות, בהן מתבצע עיבוד מקומי, תוצרי העיבוד נכתבים חזרה בצורה מהירה על הQNAP. מכיוון שבכל רגע נתון קיימות מס' מכונות המבצעות עיבוד במקביל על ה-QNAP לאפשר קריאה וכתיבה מהירים ביותר. כמו כן נעשה שימוש בתכונות ה- Snapshot (לא באמת אבל נכתוב בכל זאת) לצורך כלשהו

איזה פתרון \ צורך זה פתר אצלכם 
ה- TS-h1290FX מאפשר גישה של מחשבים מרובים במקביל לחומר לקריאה ולכתיבה ללא עיכובים כלשהם, כמו גם הביטחון שבשום מקרה החומר לא ילך לאיבוד.

מה היתרונות שמצאתם ב QNAP 

  • תקשורת 25 גיגה! המאפרת תעבורת רשת מהירה.
  • IO מהיר במיוחד במונחי Throughput ו- Iops.
  • ממשק שליטה נוח ואניטואיטיבי, המכיל אינספור אפלקציות
    ואפשריות לבחון ולנטר את המטריקות השונות
  • בטחון מלא בשלמות המידע
  • שירות ללא תחרות!

 Ziv Shragai -  CTO And co-founder 
"הטכנולוגיה החזקה של QNAP מאפשרת לנו לאחסן ולאחזר אלפים רבים של תמונות בשניות,
אך מעבר לכך, התמיכה שאנו מקבלים מהשותף של QNAP Visual D.G, גורמת לנו להרגיש שיש לנו שותף אמיתי"