QNAP TS-873A  עבור חברת אקו"ם

Company – ACUM creative house

 Product :  TS-873A with 8 x 16TB HDD

 https://bama.acum.org.il


על אקו"ם 

אקו"ם (אגודת קומפוזיטורים מחברים ומו"לים למוסיקה בישראל) שומרת על זכויות של למעלה ממיליון יצירות ומייצגת מיליוני מלחינים, פזמונאים, משוררים, סופרים, מו"לים למוסיקה, מעבדים ומתרגמים מרחבי העולם. אקו"ם שמה לה למטרה לפעול לקבלת תמלוגים ראויים והוגנים עבור השימוש ביצירות ולחלקם ליוצרים. האגודה פוטרת את המשתמש ביצירה מהצורך לפנות ישירות לכל יוצר ולנהל עמו משא ומתן על הזכות להשתמש ביצירה.     "כמנהל אולם מופעים הפועל כמעט כל ערב ובו מצלמים את המופע כולו בכמה מצלמות, קשה לי לתאר את תהליכי העבודה שלנו בלי יחידת האחסון של QNAP.

שימוש שרת ה QNAP 

ארכיון חי של קבצי וידאו וסאונד לשידורי טלוויזיה ואינטרנט. לעיתים נוצרים מצבים לא אידיאליים שבעטיים אנחנו אפילו עורכים מתוך הקבצים על ה-NAS ישירות וזמני התגובה והתעבורה מספיקים לחוויית עבודה סבירה ביותר. הצורך שה-QNAP NAS פתר כמקום שמצלם כל ערב מופע של שעה וחצי במצלמה אחת עד שבע מצלמות באיכות HD ו-4K, יש חשיבות גדולה לשינוע החומרים למקום אחסון שיהיה זמין ונגיש לטווח הקצר ויאפשר לנו לבטל צווארי בקבוק הקשורים באישון קבצים גדולים. המערכת מאפשרת לנו ליצור תהליכי עבודה של צילום/אחסון/עריכה/רינדור והעלאה לענן באופן מבוזר בין מחשבים שונים ומערכות מבוססות אוטומטיות מבוססות FTP 

מהם היתרונות שמצאנו ב-QNAP 

היתרונות העצומים שיש במערכת זו הם זמני תגובה מהירים,
ניהול אינטואיטיבי שלא מצריך הרבה התעסקות, ויכולת עבודה בפרוטוקולים מרובים בו זמנית מקום קטן כמו שלנו מקבל מערכת אחסון עוצמתית וגדולה בעלות שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו. המעבר ל-NAS ביטל את הצורך שלנו ברכישה ותחזוקת כוננים חופשיים שמסתובבים במערכת.


"המערכת משולבת עמוק ושינתה חלקים גדולים מצורת העבודה וארכיטקטורת אחסון הקבצים שלנו. וכל זאת עם מערכת הפעלה אינטואיטיבית המסבירה את עצמה בקלות ומאפשרת גם למשתמש הלא מנוסה להפעיל ישומים רבי עוצמה העוטפים את מערכת הקבצים. כל זאת וביחסי עלות תועלת מהתחרותיים שיש בשוק. "
(יניב גריידי, מנהל בית היוצר של אקו"ם בנמל תל אביב )